
Kokia jūsų mėgstamiausia kava? Atsakymą į šį klausimą galėtų pateikti kavos „Aroma Gold“ kūrėjai, pažvelgę į jūsų gimimo datą asmens dokumente.
Kone metus studijavę „Kūdikių bumo“, X ir Y kartų elgesio modelius, charakterius, jų kavos vartojimo įpročius, išnagrinėję jų mėgiamas skonines savybes bei surengę begales kavos degustacijų, šiemet jie pateikė kiekvienai iš šių trijų kartų skirtą mėgiamiausią kavos mišinį.
Ar atpažinsite save?
„Kūdikių bumo“ karta laikomi visi, gimę 1944-1963 metais. Šios kartos atstovams būdingas pastovumas ir stabilumas, jiems rūpi tradicijos. Galbūt dėl to jie ištikimi ir klasikinės juodos kavos skoniui. „Aroma Gold“ šiai kartai specialiai sukūrė klasikinio skonio kavą „Aroma Gold Classic“, kurią paruošti „bumeriai“ galės kaip tik kas mėgsta – naudoti jau sumaltą, nostalgiją sukeliančią tirpiąją ar pupeles šviežiai susimalti patiems.
X kartos atstovai yra gimę 1964-1983 metais. Jie laikomi visiška priešingybe „kūdikių bumo“ kartai. Šios kartos atstovai drąsiai leidžiasi į nuotykius, maištauja, aistringai neria į kasdienius iššūkius. Nenuostabu, kad tokiai energijai palaikyti dažniausiai renkasi espresso kavą. Sodraus skonio, išraiškinga „Aroma Gold Espresso“ sukurta būtent šiems nenuoramoms, kurie net kavos puodeliui skirtą laiką dalijasi su kita veikla.
Y kartai atstovauja visi, gimę 1984-2003 metais. Šios kartos atstovams įdomu išmėginti naujus dalykus, tobulėti, kuo daugiau patirti, pamatyti pasaulį. Galbūt dėl to jie nebijo ieškoti naujų skonių, ragauti, kurti, atrasti ir dalintis. Būtent šios kartos atstovai dažniausiai renkasi švelnią kavą su pienu ar grietinėle, atranda naujus kavos kokteilius ar šaltą kavą. „Aroma Gold Crema“ kava – būtent tokia – švelni it šilkas, tobulai tinka kavos gėrimams ruošti ar kavą gardinti įvairiais priedais.
Kad ir kokios skirtingos kartos, jų atstovams pavyksta ne tik susikalbėti, bet ir susirinkti kartu išgerti kavos. „Aroma Gold“ pasirūpino, kad visų kartų atstovai turėtų iš ko rinktis.
„Mūsų ekspertai jau daugiau nei 20 metų skrupulingai nagrinėja vartotojų skonines savybes, remiasi sociologiniais tyrimais, konsultuojasi su geriausiais baristais iš viso pasaulio, atlieka begales degustacijų, kol pavyksta išgauti tobulą skonį, – aiškino bendrovės „Daisena“ marketingo vadovas Kirilas Kokotkinas. – Pasitelkus skirtingų kartų vartotojų elgesio modelius per daugiau nei metus „Aroma Gold“ pavyko sukurti tai, ko dar nėra pavykę nė vienam prekės ženklui – skirtingų kartų pomėgius atitinkančius kavos mišinius („Classic“, „Espresso“, „Crema“) įvairiomis formomis – pupelėmis, maltų pupelių bei tirpiąsias kavas.“
Gera žinia – „Aroma Gold“ kavos mišinių „Classic“, „Espresso“, „Crema“ jau galite ieškoti parduotuvių lentynose. Jų kūrėjai su nekantrumu laukia vartotojų įvertinimo. Net jeigu anksčiau ragavote šios kavos ir manėte, kad tai ne Jūsų skonis, pabandykite paragauti tą, kuri sukurta būtent jūsų kartai. Aukščiausios kokybės lėto skrudinimo „Aroma Gold“ nepaliks abejingų.